دیدار فرمانده پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان با آتش نشانان زاهدان به مناسب ۷ مهر ماه روز ملی ایمنی و آتش نشانی

به گزارش روابط‌عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان؛صبح امروز فرمانده پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان با حضور در سازمان آتش نشانی زاهدان ضمن دیدار و گفتگو با رئیس سازمان آتش نشانی و آتشنشانان این شهرستان، از تلاش ها و زحمات آنان قدردانی کرد.

♦️ سرهنگ مهدی خمر در این دیدار با اشاره به اینکه مردم همواره قدردان تلاش، زحمات و از جان گذشتگی آتش‌نشانان می‌باشند، گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با بهره‌مندی از نیروهای با تجربه و حضور به‌موقع در صحنه حوادث به نجات جان شهروندان در شرایط سخت می‌پردازد و این جای تقدیر و تشکر دارد.

♦️ابراهیم شهریاری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان در این دیدار با تشکر از حضور سرهنگ خمر و هیات همراه ایشان در بین آتش نشانان، ضمن تاکید بر آمادگی آتش نشانان برای آموزش کارکنان آن مجموعه، نسبت به لزوم تجهیز خودروها به کپسول آتش نشانی توصیه و تاکید نمود؛ استفاده از کپسول آتشنشانی خودرو امری ضروری و حیاتی محسوب می شود زیرا در اتومبیل عوامل متعددی وجود دارند که می تواند موجب آتش سوزی شود.

♦️در پایان ضمن‌‌ بازدید از ستاد فرماندهی ۱۲۵، در جریان فعالیت آتش نشانان و چگونگی نحوه تماس های تلفنی شهروندان مبنی بر اعلام حوادث و سوانح و سایر اقدامات برای اعزام آتش نشانان، قرار گرفتند.