با تلاش آتش نشانان آتش سوزی گسترده پاساژ حیدری در زاهدان اطفاء شد

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان، ساعت ۰۴:۰۲ بامدادروز گذشته مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ حریق در یک پاساژ تجاری به سامانه ۱۲۵سازمان آتش نشانی زاهدان گزارش و ستاد فرماندهی بی درنگ ۳ تیم اطفاء حریق از نزدیک ترین ایستگاه ها به محل حادثه واقع در تقاطع خیابان امام خمینی(ره) و شریعتی اعزام نمود.

♦️حمید رضا عابدی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان عنوان نمود؛ با رسیدن آتش نشانان مشاهده شد حریق در طبقه دوم یک‌پاساژ تجاری به وقوع پیوسته و در حال سرایت به طبقه اول و منفی یک می باشد.

♦️عابدی ادامه داد؛ آتش‌نشانان بلافاصله عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و خوشبختانه با اقدام به موقع از سرایت آتش به مغازه‌های واقع در طبقات تحتانی جلوگیری شد. بعد از شروع عملیات، شعله‌های آتش در این ساختمان مهار و پس از گذشت ۴ ساعت تلاش بی وقفه حریق را به صورت کامل اطفاء نمودند.

♦️عابدی با بیان اینکه در پی این حادثه ۱۲ تیم عملیاتی شامل ۱۲ خودروی اطفاء حریق و بیش از ۶۰ نفر آتش نشان شرکت داشتند خاطر نشان کرد؛ چهار آتش‌نشان نیز دچار مصدومیت شدند و در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند.

♦️وی درباره علت وقوع این حادثه نیز اظهارکرد:‌ آتش نشانان پس از ایمن‌سازی به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند. در ادامه کارشناسان حریق نسبت به بررسی علت این حادثه اقدام و نتایج مربوطه را اعلام خواهند کرد.