انفجار منزل مسکونی در خیابان معلم به زندگی یک‌ جوان پایان داد

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان، ساعت ۰۰:۱۱ دقیقه بامداد امروز شهروندان با صدای هولناک فرو ریختن آوار سراسیمه با سامانه ۱۲۵سازمان آتش نشانی زاهدان تماس گرفتند و ستاد فرماندهی و مرکز کنترل عملیات بی درنگ ۵ تیم امداد و نجات و اطفای حریق از نزدیکترین ایستگاه ها به محل حادثه واقع در بلوار معلم، معلم ۱۶ اعزام نمود.

♦️ابراهیم شهریاری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان با حضور در محل حادثه بیان نمود؛ با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد یک ساختمان مسکونی سه طبقه به علت نامعلوم دچار انفجار و در پی آن دچار ریزش آوار شده است.

♦️شهریاری اظهار داشت؛ آتش نشانان بلافاصله با توجه به ازدیاد جمعیت داخل کوچه به کشیدن نوار احتیاط و ایمن سازی محل حادثه و همزمان نیز به تخلیه ی ملک های مجاور اقدام نمودند.

♦️ابراهیم شهریاری تصریح کرد: آتش نشانان طبق استعلام از همسایگان مبنی برحضور اعضای خانواده در منزل مسکونی و با توجه به مسدود شدن راه خروجی منزل و احتمال تخریب کامل این ملک، به سرعت و با ایمنی کامل عملیات آوار برداری را به جهت رها سازی اعضای خانواده آغاز نمودند.

♦️شهریاری عنوان نمود: در ادامه این عملیات، نیروهای آتش نشانی با رعایت تمامی نکات ایمنی از چند قسمت مشغول آواربرداری شدند و با تلاش بسیار سرانجام در مدت زمان کوتاهی موفق به کشف پیکر یک نفر شدند، که متاسفانه با تایید عوامل اورژانس حاضر در محل، این مرد جوان در لحظات اولیه حادثه با توجه به شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده بود.

♦️شهریاری خاطر نشان کرد؛ ۲۵ آتش نشان با بیش از ۲ ساعت عملیات آوار برداری و جستجوی مصدومین احتمالی دیگر به کار خود پایان دادند.

♦️شایان ذکر است علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی زاهدان در حال بررسی است.