حبس ۵ نفر در پی آتش سوزی محل دپوی سوخت غیرمجاز 

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان، ساعت ۱۲:۵۹ ظهر امروز با تماس شهروندان به سامانه ۱۲۵سازمان آتش نشانی زاهدان، حریق یک منزل مسکونی گزارش و ستاد فرماندهی و مرکز کنترل عملیات بی درنگ ۲ تیم اطفاء حریق از نزدیک ترین ایستگاه ها به محل حادثه واقع در بلوار جام جم، جام‌ جم۱۰ اعزام نمود.

ابراهیم شهریاری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان ضمن حضور در محل حادثه عنوان نمود؛ پس از رسیدن آتش نشانان مشاهده شد دود و شعله های سوزان آتش از یک منزل مسکونی که به صورت غیرمجاز حجم بسیار زیادی از فرآورده های نفتی به صورت غیر مجاز در آن نگهداری می شده به بیرون زبانه می کشد و در پی این حادثه ۵ نفر از ساکنین درون منزل محبوس شده اند.

ابراهیم شهریاری بیان نمود: آتش نشانان به محض ورود به دو گروه عملیاتی تقسیم و همزمان اکیپ اول شروع به جستجو جهت نجات افراد محبوس و اکیپ دوم با استفاده از تجهیزات کامل و مجهز شدن به دستگاه تنفسی با استفاده از چند رشته لوله آبده و کف آتش نشانی حریق را مهار و اطفاء نمودند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان اظهار داشت: با توجه به حجم بالای حریق، آتش نشانان درخواست نیروی کمکی نموده که در نهایت با ۶ خودروی اطفاء حریق و ۳۰ آتش نشانان حریق اطفاء شد.

شایان ذکر است؛ آتش نشانان با سرعت العمل بالای خود موفق شدند افراد محبوس را به سلامت از محل حادثه خارج کنند.